Неділя, 18.11.2018, 08:51
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід

          
         



Головна » 2018 » Травень » 16 » Стем-тиждень
19:12
Стем-тиждень

«Хімічна лабораторія»

    24 квітня у 221 кабінеті працювала «Хімічна лабораторія». Учитель хімії Семенова Олена Броніславівна та учениці 10 б класу Галітко Альбіна та Куртова Аня продемонстрували захоплюючі досліди з хімії: «Страшна змія», «Вулкан», «Кисневий коктейль», «Світлофор». Дітей вразили побачені ефекти.

    Не оминули увагою і малечу. Учнів 3-б класу знайомили з хімією, за допомогою індикатора визначали середовище розчину, Аня та Альбіна  продемонстрували цікаві досліди і провели майстер-клас зі створення лизунів. Діти були вражені та запитували, з якого класу починається вивчення предмету хімії.

                    

«Математичний калейдоскоп»

    На великих перервах у середу та п’ятницю для учнів школи працював «Математичний калейдоскоп».  Учні  7-х, 8-х, 9-х  класів дивували оточуючих математичним фокусами, цікавими та швидкими обчисленнями.

   Ковтун Марік продемонстрував  4 фокуси: «Вірна сума» - фокус із гральними кубиками, «Додавання чисел Фібоначчі», «Визначення віку людини за розміром ступні», «Вгадування задуманого дня тижня»,  Пагер Ліза  - показала «Фокус із календарем» та «Таємниця дня народження».

   Іра Свидюк, учениця 9-г класу, відгадувала задумане число,  день народження і показала кілька правил швидкої усної лічби.

   Зацікавили у п’ятницю охочих учні 8-х класів, демонструючи правила швидких  обчислень: добування квадратного кореня двома способами, множення двоцифрового числа на 11, швидкий спосіб множення двоцифрових чисел, піднесення до квадрату числа, що закінчується на 5. Крім цього, діти продемонстрували математичні фокуси: «Відгадування улюбленої цифри», «Відгадування задуманого числа».

            

"Задачі практичного змісту"

    На уроках математики розв’язували задачі практичного змісту. Учні 7-в класу з учителем Цибенко Валентиною Сергіївною вимірювали довжину кроку, довжину коридору кроками, визначали градусні міри кутів, утворених стрілками годинника.

   Учні 9-б класу із Світланою Петрівною Коваленко у темі «Симетрія» виконували практичну роботу «Симетрія навколо нас».

   Учні 8-х класі із Андронатій Риммою Олександрівною розв’язували задачі на знаходження площі геометричних фігур, обчислювали площу земельних ділянок, біля 308 кабінету відтворили зображення транспортира з відповідною градусною мірою кутів.

   7-б клас на уроках геометрії зі Штифлюк Іриною Вікторівною під час вивчення теми «Геометричні побудови» будували геометричні фігури, використовуючи основні задачі на побудову.

   5-класники підготували задачі логічного змісту, кросворди, ребуси, та склали задачі практичного змісту з теми «Відсотки». Маргарита Ернестівна Лозовенко надала на уроці дітям можливість продемонструвати однокласникам свої роботи.

   Ретенко Денис Олегович з учнями 5-их класів на інформатиці створював алгоритм виходу з лабіринту в середовищі Скретч.

   Учні 11-б класу з Ольгою Миколаївною Трюхан створювали тести з хімії та біології в програмі MS PowerPoint з використанням макросів. А учні 9-х класів працювали над проблемою «Досягнення української космонавтики», і результати роботи були висвітлені на власних сайтах.

   Учні 9-в та 9-а класів з Ольгою Юріївною Лук’янчук на уроках інформатики під час роботи над створенням власного сайту працювали над проблемою «Знання з яких шкільних предметів можна побачити, подорожуючи парком «Софіївка». Учнями було проведено дослідження і на власних сайтах було розміщено інформацію з фізики про сполучені посудини у фонтанах парку, з біології - про диковинні рослини, які є тільки тут на території України та інше.

   Для учнів 11-х класів зараз жарка пора – підготовка до ЗНО 2018. Створюючи форми-тести по предметах ЗНО з історії, хімії, біології, математики, на уроках інформатики вони готувались до іспитів, використовуючи додатки Google. Товцев В. і Тарасова С. створювали проекти в середовищі Delphi  по розв’язуванню задачі №32 за кілька років. Під час роботи вони створили в графічних редакторах зображення малюнків до задач, а потім їх програмували, поєднуючи знання з математики, інформатики та технології створення графічних зображень. (Учитель Лук’янчук О.Ю.)

   На уроках фізики Насирова Інна Феофанівна з 11-класниками роз’язували задачі на радіоактивний розпад, із учнями 7-го класу вивчали «Прості механізми», з’ясовували які прилади побутової техніки (пилососи, блендери) краще купувати, щоб вони були економічно, фінансово вигідні, розв’язували задачі про економію електроенергії – розрахунок коштів за електро-лічильниками.

                                 

Майстер-клас з математики зі створення оригамі «Метелика»

   На уроці геометрії в 7-в класу Валентина Сергіївна Цибенко провела майстер-клас зі створення оригамі «Метелика», під час якого було використано знання побудови паралельних, перпендикулярних прямих, бісектриси прямого кута та технологію створення продукту оригамі.

          

Майстер-клас зі створення сайту портфоліо

   Одна із можливостей продемонструвати свої наробки, результати роботи, досягнення – це власний сайт-портфоліо. У рамках СТЕМ-тижня учениця 11-б класу Матуліна Ірина провела майстер-клас зі створення власного сайту-портфоліо, вона показала як створити Googl-сайт, додати сторінки та розмістити на ній текст, зображення, відео, тобто свої роботи. Учителі залишилися задоволені навчанням і результатом роботи кожної з них став власний сайт.

    

Майстер-клас зі створення блогу

   Серед учнів різного віку цікавою формою представлення себе є власний блог, тому учням 8-а класу  Нохріна Анастасія провела майстер-клас зі створення блогу. Настя навчила дітей створювати блог, продемонструвала як наповнити його потрібним контентом.

     

«Цікаві досліди з фізики»

     Вразили учнів та учителів нашої школи «Цікаві досліди з фізики». У 311 кабінеті не було де впасти яблуку. Учні 9-в класу Бані Олександр, Гнєзділов Микита,  Овчінніков Денис та Наталя Вікторівна Пузир продемонстрували досліди з гідростатики та досліди на підтвердження існування атмосферного тиску. 9-класники показали сполучені по судини та нагадали їх принцип дії, а потім їх практичне застосування. Готуючись до STEM-тижня, Наталя Вікторівна з учнями виготовили з підручних засобів фонтан Герона, та під час заходу Микита продемонстрував принцип його дії. Потім глядачам було запропоновано ще один фонтан, фонтан з кулькою, та обґрунтовано його принцип дії. Зацікавили учнів та вчителів і цікаві фокуси: «Як дістати монетку з води не намочивши руки», «Як заштовхати варене яйце в скляну пляшку», «Як плаваючі на поверхні сірники, заставити зануритися у воду». Натяля Вікторівна навчила глядачів створити «Лавову лампа» своїми руками , розкривши її принцип дії.

                                  

Гра «Скарбниця знань»

    Сучасних дітей не так легко зацікавити та здивувати, вони грають у різні комп’ютерні ігри, знайомі з різними інтернет-ресурсами навчального характеру та ігровими, переглядають відео на різних каналах Yotub. Коли ми готувалися до стем-тижня, виникла ідея провести для учнів 6-х та 7-х класів гру «Скарбниця знань». Така гра існує в паперовому варіанті, її можна придбати в Інтернеті, а ми вирішили організувати її в актовій залі для 4-х збірних команд названих паралелей з використанням інформаційних технологій. Ми разом з Оленою Броніславівною Семеновою та Наталею Вікторівною Пузир підібрали картки із справжньої гри, але так, щоб вони охоплювали знання з різних предметів: фізики, хімії, біології, астрономії. На допомогу нам прийшли дівчата 10-б класу: Аня Куртова та Настя Крижанівська, які підготували презентацію до гри, а Даша Васильченко і Настя Радіонова пообіцяли допомогти провести гру.

     Ось настав четвер, 26 квітня, актова зала готова до гри: ігрові столи чекають на учасників гри,  дошка готова до проведення математичних фокусів, експериметаріум чекає свого часу. Зала прикрашена роботами дітей, учасників фотоконкурсу «Наука навколо нас», «хмарами» слів -  предметних термінів різних шкільних наук, QR-кодами посилань про цікаві винаходи наших вітчизняних науковців, новинок у фізиці, астрономії, цікавинок з предметів природничого змісту, інформатики, математики, технологій. До уваги всіх представлена виставка дитячих робіт: саморобний фонтан, створений на принципі сполучених посудин, фонтан Герона, Лавова лампа, йонна кристалічна гратка, поробки, виготовлені клеєм-пістолетом та 3-D ручкою, оріґамі, під час виготовлення яких використовували знання про паралельні, перпендикулярні прямі та бісектрису кута.

    Учасники об’єдналися у команди, згадуючи одиниці вимірювання та ознаки подільності на 3 та 5 і зайняли свої місця. Ведучі розпочали гру. Під час проведення гри учасники дотримувались правил оригінальної гри, тільки вибирали картку за номером на слайді, уважно вивчали її зміст, потім кидали кубик та за номером на кубику вибирали запитання, на яке потрібно було дати відповідь. Гра видалася  цікавою та напруженою, кожна команда старалась заробити бал за правильну відповідь. Лідери визначилися. Але так, як всі працювали і витратили калорії, то учасники всіх команд отримали солодкі призи.

    До уваги глядачів у якості паузи між конкурсами було запропоновано: музичний номер у виконання Музиченко Юлії, математичні фокуси продемонстрували Ковтун Марік та Пагер Ліза, хімічний та фізичний екпериментаріум провели Семенова Олена Броніславівна та Пузир Наталя Вікторівна.

    Учасники гри та глядачі залишилися задоволені новою грою і запропонували проводити такі ігри на уроках фізики, хімії, біології, інформатики.

                              

 

Лук’янчук О.Ю.

 

 

Переглядів: 121 | Додав: yuzh3 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Copyright MyCorp © 2018Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz