Вівторок, 18.06.2019, 23:51
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід

          
         



Головна » Гостьова книга [ Додати запис ]

Сторінки: 1
Показано 1-19 з 19 повідомлень
0   Спам
19. Оксана   (25.03.2019 10:37)
Хотелось бы знать, это нормально когда с первого этажа с туалета в окнах видно детей? Как по мне, можно было хотя бы чем то закрыть видимость такого..
Відповідь: Шановна Оксано!
26.03.2019р. на ваше зауваження відреаговано. В туалетах І поверху скло у вікнах затоновано.

0   Спам
18. Алина Луценко [vetochka1204]   (16.11.2018 22:40)
Добрый день моя дочь ходит в 5 класс.Мы на больших переменах ходит обедать и нам дают одно и тоже самое но...обед холодный!!!!почему детям дают холодную еду?Это же вред здоровью нашим детям!!!
Відповідь: Шановна Аліно Василівно!
Щодня інспектор із харчування перевіряє тепловий режим обідів.
Класний керівник організовує і щодня слідкує за харчуванням дітей. Тепловий режим відповідає нормам.
Меню інших страв на вибір ( пюре картопляне, каша, макаронні вироби).
23.11.2018 р. Батьківський комітет 5-А класу ( 3 особи) здійснили перевірку харчування учнів. Зауважень не було.

0   Спам
17. Татьяна   (06.09.2018 13:35)
В туалете для мальчиков (1 этаж, закоулок возле кабинета директора) двери есть. А ручки нету и открываются они внутрь. Сын жалуется, что из шалости другие мальчики закрывают его в туалете. Установите, пожалуйста, ручку!
Відповідь: Шановна Тетяно! У вас невірна інформація. В усіх туалетах на дверях є ручки.

0   Спам
16. Ирина   (05.09.2018 10:34)
Интересует также ситуация с туалетами. Особенно женскими. Почему нет дверцев? Как девочкам уединятся?
Відповідь: Шановна Ірино! Туалети за проектом школи без перегородок і дверей, але на І і ІІІ поверсі є по одній кабінці. На ІІ поверсі таку кабінку ремонтують. Улітку за клопотанням адміністрації школи управління інфраструктури повинно було встановити перегородки, але всі кошти пішли на укріплення і обробку віконних рам. Питання залишається у роботі.

0   Спам
15. Ирина   (05.09.2018 10:30)
Добрый день! Где можно посмотреть информацию о наборах в секции и кружки?
Відповідь: Шановна Ірино! Інформація щодо набору до гуртків і секцій знаходиться у розділі «Навчально-виховний процес» - розклад гуртків.

0   Спам
14. Алина   (19.04.2018 20:29)
Здр. Почему нет дом. Задания на сайте 5—в очень удобно когда оно есть
Відповідь: Добрий день. Аліна, були деякі незручності, але сьогодні домашнє завдання буде.

0  
13. Лина [yuzh3]   (03.03.2018 16:35)
Уважаемая Анна! Директор школы принимает у себя с понедельника по пятницу с 8.00 до 17.00, запись не требуется. Так же вы можете позвонить по номеру телефона школы 5-70-99.

0   Спам
12. Анна   (03.03.2018 14:23)
Добрый день.Как можно попасть на прием к директору?

0   Спам
11. Анна   (03.03.2018 14:20)
Добрый день.Подскажите как можно попасть на прием к директору .В какие дни и нужно ли как то записываться ?

0   Спам
10. Лина Фанина [yuzhschool3]   (02.02.2018 13:26)
Уважаемый Николай! Спасибо за замечание, на сегодня, дверь в туалете мальчиков установлена, а сняли её в связи с тем, что мальчики её разбили. Что касается перегородок, то в проекте школы их не было, мы своими силами вместе с родительским комитетом установили перегородки на 2 этаже, просили депутатов выделить финансы на эти работы по всей школе , ждем решение сессии. С ув. администрация школы.

0   Спам
9. Николай   (02.02.2018 08:19)
Добрый день!Хочу узнать из каких соображений в мужских туалетах нет входных дверей (не говоря о кабинках)? Мне кажется после этого не стоит удивляться “писающим мальчикам” в общественных местах.

0  
8. Лина Фанина [yuzh3]   (21.02.2017 16:11)
Марина Риззо,  к сожалению НЕСТЕРЕНКО Сергей Васильевич больше не работает в школе, теперь он работает на АЭС.
 Если хотите, можете обратится к нашему секретарю в школе за подробной информацией.

+1   Спам
7. Марина Риззо   (18.02.2017 07:19)
Добрый день!Мне очень нужна информация, Я ищу своего учителя испанского языка, который работал в 3й школе. Его звали Сергей Васильевич, но фамилию я не помню. Может кто нибудь подскажет?
Заранее спасибо!
Марина Риззо

0   Спам
6. учень 7   (08.11.2016 07:48)
сайт крутой токо не хватает больше веселья каких то конкурсов в школе

0  
5. Лина Фанина [yuzh3]   (04.11.2016 15:44)
Сергій, наша соціально-психологічна служба займається ціми питаннями. Проводяться лекції на ці теми з учнями які не дотримуються правил.

0   Спам
4. Сергій   (04.11.2016 10:32)
діти товпами курять на вулиці! куди дивляться вчителі?

0  
3. Лина Фанина [yuzh3]   (02.11.2016 15:26)
Юлія, звіти кожного місяця є на сайті в меню(Благодійна допомога)

0   Спам
2. Юлія   (15.09.2016 21:34)
Чому не має звіту за всю батьківську допомогу, як було раніше?

0  
1. Лина Фанина [yuzh3]   (04.02.2016 10:24)
Шановні громадяни!
Відтепер Ви маєте змогу звернутися до адміністрації школи з будь-якого питання в електронному вигляді!

1-19

Имя *:
Усі смайли
Код *:

Права громадян при зверненні громадян

 Законодавство України гарантує право громадян на письмове або усне звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, до підприємств, установ, організацій, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх компетенції (далі – суб’єкти розгляду звернень), з метою вирішення порушених у зверненнях питань.

                Закон України «Про звернення громадян» покладає на суб’єкти розгляду звернень певні обов’язки щодо роботи із заявами, скаргами, клопотаннями.

                Оформлене належним чином звернення органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, посадові особи зобов'язані прийняти та розглянути. Пропозиції (зауваження), клопотання, скарги Героїв Радянського Союзу,  Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни розглядаються першими керівниками державних органів, підприємств, організацій особисто.

                Суб’єкти розгляду звернень, відповідно до своєї компетенції зобов'язані об'єктивно і вчасно розглянути подане звернення, перевірити викладені  ньому факти, прийняти рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечити їх виконання.

                Про результати розгляду звернення громадянину обов’язково повідомляється в усній або письмовій формі (в залежності від виду звернення). Відповідь надається тим органом, який отримав дану заяву (клопотання) і до компетенції якого входить вирішення порушених питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов'язки.

                Якщо суб’єктом розгляду звернень прийнято рішення про відмову в задоволенні викладених заявником вимог, дане рішення доводиться до відома громадянина в письмовій формі з обов’язковим посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

                Такий вид звернень, як скарга – тобто звернення громадянина із вимогою про  поновлення порушених посадовими особами прав та інтересів заявника, має свої особливості розгляду.

                Подання заявником скарги до суб’єкту розгляду звернень (у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі) не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства.

                Громадянин може подати скаргу як особисто так і через уповноважену на це іншу особу. Скарга в інтересах неповнолітніх і недієздатних осіб подається їх законними представниками. Водночас, слід пам’ятати, що Законом встановлений строк подання скарги на рішення посадової особи до органу або посадової особи вищого рівня протягом одного року з моменту прийняття даного оскаржуваного рішення, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням.

Закон України «Про звернення громадян» статтею 18 безпосередньо наділяє громадян певними правами під час розгляду поданих звернень:

·         особисто викладати аргументи посадовій особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;

·         знайомитися з матеріалами перевірки;

·         подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає звернення;

·         бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;

·         користуватися послугами адвоката або уповноваженої особи (належним чином оформивши права представника);

·         одержати письмову відповідь про результати розгляду звернення;

·         вимагати дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;

·         вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень визначеного законом порядку розгляду звернень.

·         на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу;

·         скасовувати або змінювати оскаржувані рішення, якщо вони не відповідають законодавству України;

·         невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням;

·         забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень;

·         вживати заходів щодо відшкодування матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб,  вини яких було допущено порушення.

Також, Закон визначає обов’язковим для суб’єкту розгляду звернень наступне:

Органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян та посадові особи розглядають звернення громадян, не стягуючи плати.

                Подати заяву або скаргу щодо порушених прав та законних інтересів громадяни також мають право безпосередньо до суду або до прокуратури. Крім цього, статтею 2123 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлюється адміністративна відповідальність, у вигляді накладення штрафу у розмірі від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за незаконну відмову у прийнятті та розгляді звернення або іншого порушення Закону України «Про звернення громадян».

Інформація

щодо ведення роботи

зі зверненнями громадян

Адміністрація Южноукраїнської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів №3 надає інформацію про роботу зі зверненнями громадян за такою формою:

№ з/п

Кількість звернення громадян, що надійшли в освітній заклад, з них:

За І квартал 2016 року

За І квартал 2015 року

1.

Письмові

-

-

2.

На особистому прийомі

-

-

3.

Колективні

-

-

4.

Повторні

-

-

5.

Загальна кількість звернень

-

-



№ з/п

 Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян

За  І квартал 2016 року

За І квартал  2015 року

1.

Працевлаштування

-

-

2.

Питання покращення житлових умов

-

-

2.

Питання конфліктних ситуацій

-

-

3.

Інші

-

-

4.

Загальна кількість звернень

-

-


№ з/п

Вказати: проводився (не проводився) аналіз стану роботи зі зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу, тощо

 

За І квартал 2016 року

За І квартал 2015року

 

1.

Нарада при директорі

(протокол № 13 від 30.12.2015р.)

 

Нарада при директорі

(протокол № 14 від 30.12.2014р.)


Вхід на сайт
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Copyright MyCorp © 2019Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz